Saturday 21 November 2009

Home » » Kisah saya, blog saya dan Kak Wawa

0 Kisah saya, blog saya dan Kak Wawa


:hi:Assalamulaikum.. kali ni saya tak cerita pasal design atau pun buat tutorial.. Insya Allah ada mood nanti saya akan buat juga.. pasal saya tengah sedih sekarang ni.. ::(sob! sob! tambah dengan cuaca mendung, selalu hujan, maklum monsoon season sekarang.. lembu dan kambing pun turut sedih.. minggu depan diorang tak sempat raya.. hehe..

To Kak Wawa.. sorrylah saya tak cam suara Kak Wawa yang telefon tempohari.. tu larr lama sangat tak call Kak Wawa.. hehe.. sorry sengihnampakgigi Rindu jugak dengan Kak Wawa.. Kak Wawa cerita pasal kawan dia Kak Azni. Sesekali teringat jugak dekat Izzah.. dah besar ek dia sekarang.. teringat dulu, petang-petang pergi rumah dia, main dengan dia, lepas tu bawak dia balik rumah sewa. Harap Kak Azni (mama Izzah) sekeluarga dalam rahmatNya.

Kata Kak wawa.. blog saya ni meriah dengan lagu.. hik hik.. yer la Kak Wawa, saya ni suka dengar lagu... tak tengok tv pun saya tak kisah janji internet dan mp3 ada. Entahlah, saya tak tau cerita apa kat dalam tv skang.. Lagu pun kalau yang berfaedah dapat juga dijadikan sumber motivasi dan jadi inspirasi.. tentang blog ni tak banyak perubahan.. saya dalam perancangan nak tukar background lagi kepada yang lebih simple dan look professional., sehingga sekarang masih mencari-cari template sedemikian.. Walaupun demikian beyondmindeyesstudio masih tetap dengan tujuannya iaitu blog grafik, seni kraetif dan ukhwah blog.. tak ketinggalan celoteh saya yang merapu ni.. haha kepada designer yang lebih pro, minta tunjuk ajar, kepada kawan-kawan dan followers terima kasih sentiasa bersama blog ini.

Akhir kata, saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha buat semua.. Sama-sama kita hayati sirah Nabi Ibrahim A.S dan Nabi Ismail A.S.


P/s: Tentu anda tertanya-tanya siapa Kak Wawa kan.. She is my senior, not just a friend. Kira best among the best lah. Dulu pernah dapat award hostel 'The Most Concern Girl'. She taught me how to be a leader and inspire me to success sampailah sekarang. Teringat kata-kata Kak Wawa.. " jangan jadi lilin, jadilah matahari.. sebabnya kalau lilin dia terbakar sendiri demi menerangi orang lain, tapi kalau matahari dia tetap menerangi orang lain sampai bila-bila.." lebih kurang macam tulah kata-kata Kak Wawa. tapi saya tak nak bakar lilin, Kak Wawa, abis lah candle collection saya.. gelakguling Kalau dapat jadi matahari demi menerangi orang lain alanglah seronoknya tapi kalau jadi lilin.. tetap redha saja..xpasti

Sekian dari saya...babai
Happy designing and happy blogging..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms