Friday 13 August 2010

Home » , » Tudung Saji Berhias .... lagi...

0 Tudung Saji Berhias .... lagi...

It was not my intention to sell this craft, tapi melihatkan kesungguhan my sis-in-law nak tolong jual, maka saya buatlah lagi tudung saji berhias ni untuk dia sebagai 'sample' untuk letak dan promote kat rumahnya. Manalah tahu ada orang nak beli katanya. Saya pun mulalah cari material nak buat. Actually saya tak tahu sangat pasaran tudung saji berhias ni kalau offline market. Kalau di internet tu ada la saya survey sikit-sikit. Tapi buat masa sekarang saya tidak bercadang untuk jual online lagi. Harga yang saya kenakan untuk promosi murah saja RM12-RM15 je untuk tudung saji saiz paling kecil hingga sederhana. Tudung saji yang paling besar tak jual.. tapi ada la sebiji tengah diusahakan yang belum siap-siap lagi. Itu untuk kegunaan rumah saja, ia sebenarnya tudung saji lama, nak buang terasa sayang so, kena hias sikit bagi cantik. Ok kan...?






0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms