Saturday 31 October 2009

Home » , , » Teddy Bears Glitter Graphics Collection

1 Teddy Bears Glitter Graphics Collection

:hi: dan assalamualaikum... Hari ini saya telah belajar tentang cara nak buat glitter graphics. Semua image 'Cik Ted' adalah dari Lord Of Design, yang lain-lain pun dari internet la.. found somewhere.. sengihnampakgigi Laa.. macam ni caranya buat glitter graphics... dah lama saya nak belajar buat, alhamdulillah baru hari ni dapat belajar.. senyum tapi tak adalah cantik sangat.. simple saja, glitter yang lagi advance saya tak sempat belajar lagi... So hasil dia macam kat bawah ni, saya paste sekali code, kawan- kawan yang nak ambil dan guna silakan.. it's for free.. Ini saja yang saya sempat buat, nanti ada lagi saya upload lagi ek... peace



Salam dari saya.. happy designing and happy blogging...babai

P/s: New hosting for these images..



(Images : 250x250 px. Copy code below...)























1 comments:

miss beyond said...

try to comment

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms