Saturday, 4 September 2010

Home » , , , , » E-Card Aidl Fitri 1431

2 E-Card Aidl Fitri 1431

Especially for beyondmindeyesstudio Followers and Readers... Rakan Designer & Semua yang mengenaliku...



Asalnya design ni nak buat untuk anak buah punya e-card.. Bila dah siap, macam ok jer..ok ker? Eh eh mana aci.. aunty dia nak jugak.. hehe.. malas nak design lain punya pasal..


Pesanan untuk semua : maaf banyak-banyak.. selamat balik kampung, pandu cermat, jangan main mercun, gembira di hari raya, dah habis cuti jangan lupa balik rumah yer.. yang bekerja di hari raya.. sabar dan kerja ajer lah.. hehe


credit to Vectorise for the lovely khat, smsluv.com for the nice pantun (dah modified sikit)

2 comments:

Mohzam said...

Gerai Pak selamat jual kuih keria,
Selamat..selamat hari raya :)

al_farafishah said...

Pak Selamat dah tak jual keria lagi, tutup 7 hari.. cuti raya... hehe

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms